27 Eylül 2015 Pazar

İÇİNE Mİ DOĞDU?



ANKARA ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Sevgili Deep'in 
Şu yayınında  benim için yazdıklarını okuduğumda şaşırdım. Sanki biliyormuş gibi yazmış...içine doğmuş diyelim..(iyi kalpli olduğun tescillendi Deep) Yazıyorum madem, bari bilerek yazayım dedim ve  Ağustos ayında başvurumu yaptım. Mülakata çağrıldım, kabul edildim veeee Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik bölümünde yüksek lisans yapmaya başladım. 
Uzun zamandır düşündüğüm bir durumdu. Umarım bu uzun soluklu maratonu başarabilirim...Şu anda çokk mutluyum. Her şey  mübadele için :)))
                                                                                        Sevgiler 




30 yorum:

  1. ay ay ay oleeeey. nası da bilirim işteeee. bak sona ilerde kendi geçmişini de yazarsın. çok uygun sanaaa oleeey :))) ay bunu yazarım ki ben blogdaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha yazar mıyım yazarım belki :))))) ama bu aralar çokk mutluyum....beklediğim buymuş...Benden de Oleyyyy Deep

      Sil
  2. Kocaman kocaman tebriklerrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! Çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk teşekkürler :)))))) bende çok sevindim :))))

      Sil
  3. Hayırlı olsun Sertaç'cığım, senin adına çok sevindim, hadi kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjdecim..Sağol canım :))

      Sil
  4. çok yakışmış,başarılarının devamını diliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika :-) Hayırlı olsun :-)

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar aldığım en güzel haberlerden biri diyebilirim. Hayırlı olsun arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gül :)))) umarım hepimizin alacağı haberler artık güzel olur.
      Aydınlık,güzel günler bekler hepimizi sevgiler :)

      Sil
  7. Tebrikler :)
    Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  8. çok çok sevindim senin adına Sertaç, yolun açık olsun, başarılar diliyorum. sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem :))))) benden de kucak dolusu sevgiler hepinize :)

      Sil
  9. Hayırlı Olsun. Ben de inanın çok sevindim. İnşallah mezun oldum yazınızı da okumak nasip olur. Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah hep beraber mezuniyetimi kutlamak kısmet olur.. Benden de size kucak dolusu sevgiler :)))

      Sil
  10. merhaba :)
    ne güzel bir haber bu, çok tebrik ederim, başarılarınız daim olsun..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...Sağolun...sessiz takipçilerinizdendim.Yazılarınızı keyifle okuyorum...Sizi de tebrik ederim. Umarım bir gün takipçilerinize basılı bir edebiyat dergisinden seslenirsiniz...sevgiler :)))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))) bence de süper :))

      Sil
  12. Tebrikleeer, hayırlı olsunn. Umarım güzel geçer :))

    YanıtlaSil
  13. Çokkk sevindimmm :))))) Tebrik ediyorum canımmm

    YanıtlaSil
  14. Çok heyecan verici bir haber bu Sertaç Hanım, tebrik ediyorum, bu yolda başarılar diliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zülal hanım sağolun...Bende çok heyecanlıyım sevgiler :)

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...