22 Aralık 2014 Pazartesi

KIŞ DİYE KENDİMİZİ SERMEYELİM-YAZA ZOR TOPARLANIRIZ 7.POST


Günaydın
İşte benim diyet listem....Çorbayı o kadar çok severim ki sadece çorba içerek yaşayabilirim.:)
Bir ara diyet listelerinde kilo vermek istiyorsanız  çorbayı bırakmanız lazım yazmışlardı da uykularım kaçmıştı falan :) Hayatımın hiçbir döneminde fazla kilo problemi olan biri değildim. Hamile olduğum dönemler hariç.....
Hira Melis'e hamileyken yaklaşık 30 kilo almıştım.Doğum yaptıktan sonra 5 kilosu gitmiş, kalanı da bana armağan olmuştu. Kalan kilolar beni o kadar üzmüştü ki 2.ayda resmen ölüm diyetine başlamıştım. Su ve sütten başka  ağzıma tek lokma koymuyordum. Bu bilinçsiz diyet programım 5 gün sürdü. Hamileliğim yeni sona ermiş.Vücudumdaki bütün depolarım boşalmış..Nekahat dönemim ve benim bilinçsizce başladığım aklım sıra diyetim..... Sonra ne oldu tahmin edersiniz.... kan şekerim düştüğünden dolayı bayılmaya başladım.Tabii hemen son verdim bu duruma.. yemek yemeye tekrar başladım. Yaklaşık 3 ayda sadece emzirerek  10 kilo verdim. Artık vücudumda, toparlanmaya başlamıştı ki; ikinci mutlu haberi aldık Doruk geliyordu....Böylece kilolarla tamamen  vedalaşmam 2 yıl kadar ertelendi. Sonunda ama; iki küçük bebek, iş, ev dörtlüsü bende kilodan eser bırakmadı...
Lütfen kilo verme konusunda  bilinçsiz davranmayın..Acele etmeyin. Hareket etmekle her şey o kadar güzel yoluna giriyor ki......
Şimdi ise yaptığım; formumu korumak ve selülitlere izin vermemek....
                                                                                                                               Herkese iyi haftalar diliyorum. Sevgiler


ŞEYDA COŞKUN DİYET





6 yorum :

  1. Kesinlikle katılıyorum. Emzirmek gibi hızlı kilo verdiren hiçbir şey yok. Hamilelikten sonra sütüm artsın diye tahinler, tatlılar yedim yedim ona rağmen bebeğim süt içtiği için kilo sorunum asla olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamilelik sonrası kilo vermek için en pratik yöntem sadece ve sadece emzirmek..
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Allah korusun bilinçsiz diyetler sağlığa mal olabiliyorlar. Sporla muhakkak desteklenmeli buarada Hira ne kadar güzel bir isimmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kilo şokuyla ne yapacağımı şaşırmıştım..Bilinçsizliğim o yüzden...Sürekli diyet yapmak zorunda kalanlara Allah sabır versin. Çok zor..Hira'yı bizde çok beğenerek koymuştuk kızımıza..."Kutsal dağda ki güzel çiçek" anlamı Çok teşekkürler sevgiler :)

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...