10 Aralık 2014 Çarşamba

KIŞ DİYE KENDİMİZİ SERMEYELİM-YAZA ZOR TOPARLANIRIZ 6.POST

Selam
Zayıflayacağız-forma gireceğiz  serisini yayımlamaya devam ediyorum arkadaşlar....Geçen hafta ki hamam maceramı sorarsanız eğer gayet güzeldi fakat çok kalabalıktı. Yani bu tecrübeden sonra artık haftasonları hamama gidilmeyecek ya da çok erken saatte gidilecek :) Fiyatlarını yazayım da  Ankaralıların bilgisi olsun...Hamam önünde bulunan Tarihi Karacabey hamamına gittim. Giriş 25 TL.Kese 5TL-Masaj 5 TL.

Bu postumuzun konusu ise " KARABUĞDAY"..... kendim denemedim ama benim azimli 3 kuzenimin diyetinde çokkkk işe yaradığını kendi gözlerimle gördüm.....Haberiniz olsun...

                                                                                 Sevgiler

ŞEYDA COŞKUN ZAYIFLAMA





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...