12 Kasım 2014 Çarşamba

TAŞ BOYAMA İLE TAŞKÖY YAPIMI

Selam
Bu sene bizimkiler; yazlıktayken,  deniz taşlarından nihale fikri kafamda oluşmuştu. Bende onlardan şöyle azıcık küçük boy yassı deniz taşı istemiştim. Fekat bizimkiler vur deyince öldürür. :)  o kadar çok deniz taşı getirmişler ki; bi denizdeki kayaları toplayamamışlar o eksik kalmış :)))))
Yani şimdilerde ben, bu deniz taşlarını nasıl değerlendiririm diye düşünüp dururken; facebook'ta gördüğüm bu çalışmadan etkilendim vee ortaya bu güzellik çıktı.



İnsanlar o kadar marifetli ki neler neler çiziyorlar o taşlara.....Ama ben resim konusunda kendimi çok yetenekli bulmuyorum. Bundan önce birkaç denemem de tamamen fiyasko ile sonuçlanınca, taş boyama konusunda cesaretimi  kaybettim.



Ama bu taş evleri boyamak pek kolay..Yassı orta boy taşları beyaza, güneşi sarıya,ağaçları yeşile  boyadım. Üzerlerini vernikledim. Asetat kalemi ile pencere çizdim. Bu arada bu asetat kalemi ile desen çizmek çok basitmiş. Geniş yüzeyleri boyamalı, deseni asetat kalemi ile halletmeli....


Kullandığım boyalar Burada , şimdiye kadar bulabildiğim en süper yapıştırıcı da Burada


 
Daha sonra derinliği olan bu çerçeveye, taş köyümü Pattex yapıştırıcı ile yapıştırdım. Sonuç bence çok güzel oldu...

Ama daha büyük bir çerçeve bulabilseydim eğer sonuç daha da güzel olabilirdi...:( Çünkü bir sürü kırmızı damlı ev çerçeveye sığamadı. Güneşin ışınları dışarıda kaldı. Denizin dibinde ki kayalıklar (Kayalıkların altı deniz...ben öyle hayal ettim :))) çerçeveye  sığışamadı...

Neyse bir sonra ki Taş köy için daha büyük boy çerçeve arayışlarıma şimdiden başladım. O köy Bodrum temalı olacak...
 mavi çatılı, mavi pencereli ve mavi kapılı.... masmavi bir köy....

                                                                                  Sevgiler


39 yorum:

  1. bayıldım süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. HARİKA OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Çok yaratıcı olmuş gerçekten. Elinize, yüreğinize sağlık. Mükemmel iş çıkartmışsınız.

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum bu taş boyama işlerinee:)) bayıldım sizinkilere de harika bir kompozisyon oluşturmuşsunuz. Elinize sağlık;) Ben de yapmak istiyorum ama daha fazla taş toplamam lazım:))) Sizinkilere bayıldım çok hoş olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Bu taş boyama konusunda kendimi geliştirmem lazım...Öyle şeyler yapıyorlar ki inanamıyorum sevgiler :)

      Sil
  5. kesinlikle bodrum temalı hatta begonvillerle süslü mavi panjurlu evli olsun.. evet evet bekliyorum..
    çok şirin az biraz çerçeve büyük olaymış ferah ferah daha iyi olurmuş ya olsun buda güzel..
    bu arada bir öneri bu taşların üzerine peçete transferde çok yakışıyor aklında bulunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi Sebuş aldı beni bir düşünce...Taşa begonvil nasıl yapılır ki?
      Evet taşa transfer müthiş fikir...Bir ara yapsana Sebuş Sevgiler :)

      Sil
  6. Müthiş fikir çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
  7. bayıldım,eline sağlık:)
    sen bu taşlardan daha neler yaparsın:)
    yaratıcı arkadaşım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya benden bu kadar emin olma Havvacım...bende resim sıfııı derinlik...Geldin mi Eskişehir'den? Nasıl geçti düğün? Sevgiler :)

      Sil
  8. Bu ne şirin köy böyle!!!:))eline sağlık arkadaşım, suni her tür kokuya alerjim var (inanmazsın yıllar önce bir avm'nin büyük kozmetik reyonunda o güzelim parfüm, vs. kokuları yüzünden başım dönüp, gözlerim kararıp, oturduğum yere çöktüğüm var) o yüzden bu tür şeyleri yapamıyorum :( halbuki ben de şu taşlara kedi resimleri çizmek isterdim..şöyle bıyıklı bıyıklı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen çiz bıyıklı kedileri ben boyarım...Teşekkürler
      Sevgiler :)

      Sil
  9. Pek sevimliler, ben de tüm malzemeleri aldım daha boyayamadım üç aydır çekmecede bekliyorlar beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece şöyle rahat rahat zamanın olup oturacaksın ki güzel güzel taş boyamalar çıksın ortaya.....Nerdeee o boş zaman bizde... benimkilerde yaklaşık 3 aydır bekliyordu nihayet ortaya koydum. Darısı başına..Sevgiler :)

      Sil
  10. Çok şirin olmuş:-)

    Çerçevenin altı mavi boyanarak deniz havası verilebilir belki:-) Ya da taşların altına dalga gibi mavi çizilerek:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa ne güzelmiş dalga fikri....Tüh bak neyse Handan bir daha ki sefere artık
      Teşekkürler Sevgiler :)

      Sil
  11. Bayıldım..başka bişi diyemiyorum.Fikre de ,emeğe de,sonuca da bayıldım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım benim... çok teşekkürler Kadriyecim..:)

      Sil
  12. Çok orjinal olmuş, emeğine sağlık :)
    Bu arada boyama konusunda iyi ki fazla yetenekli değilsin, bir de olsan ortaya neler çıkıcak bilemedim Sertaç'cım :) Bence çok başarılısın, süper yapmışsın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy şımarıyorum yine....Çok teşekkürler güzel yorumun için Sinem'cim
      Sevgiler ayyyyyy :)

      Sil
  13. Çok çok güzel olmuş. Bayıldım. :) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ya bayıldım emeklerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim Beğenmenize sevindim..:)
      Sevgiler

      Sil
  15. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Bir-iki farklı fikrim var. Konuşuruz.Seni seviyorum tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim Filiz'im gelmiş..Teşekkür ederim
      Bende seni seviyorum :)

      Sil
  16. Müthiş bi şey! Bayıldım! Ve bunu laf olsun diye söylemiyorum. Aynı zamanda da dötüm geçti. Ben de istiyovummm! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim. Çok kolay benden bu kadar.... senden Allah bilir neler çıkar :) Çerçeveyi Migros'tan aldım.Ama daha genişini almadığım için pişmanım...

      Sil
  17. Bu arada çerçeveyi nerden aldın. Şiştim, ben de yapıcam kızmazsan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızmak ne kelime...çok mutlu olurum inan...sevgiler :)

      Sil
  18. Mimlendiiinnn... :) Canın isterse yaparsın. Sevgiler...
    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2014/11/smiley-mimic-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım tabii ki ama zaman veremem..Sevgiler :)

      Sil
  19. Emeğinize sağlık. Çok güzel görünüyor. Benim kızımda yazın deniz kenarından bir kova taş topladıı ki sırf üzerlerine resim yapmak için..en kısa sürede kızıma resimleri çizdirip tablo yapmalıyım ben de..fikir için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim..Çocuklar içinde çok eğlenceli bir aktivite oluyor taş boyamak... Hoşgeldiniz bloguma sevgiler :)

      Sil
  20. Süperrrr süperrr muhteşem....

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...