1 Eylül 2014 Pazartesi

KUMAŞLA AYAKKABI KUTUSU KAPLAMA



BEBEKLER İÇİN KUTU

 Selam....Sizlere pazartesi sendromu tavan yapmış biri olarak sesleniyorum.Yorgunum. Hafta sonum koşuşturma içinde geçti. Cuma günü, cumartesi olduğunu zannettiğimiz bir düğün vardı. Eşimin aklına geldiğinde saat 8.30'du. Neyse paldır küldür hazırlanıp, gittik...Düğün havuz başındaymış...Donduk donduk...

 Ankara'nın çöl havaları başladı yine...Gündüz yan kavrul...Buharlaşacağız neredeyse...Gece don...

Kışlık hazırlıklarım tüm hızıyla devam ediyor ama cumartesi iki arada, bir derede ayakkabı kutusu kapladım.Pek güzel oldu zannımca :)
KUMAŞLA KUTU KAPLAMA

Çokta basitmiş. Alt kutuyu kumaşları keserek yapıştırdım. Köşeler düzgün dursun diye  2 cm.pay bırakarak kestim. Polisan'ın beyaz tutkalını fırça ile kutuya sürdüm, dönerek yapıştırdım. 

BEBEK HEDİYESİ

Kapağını ise; defter kaplar gibi kapladım. Daha güzel oldu..
Bir daha ki sefere alt kutuyu da kumaşın ortasına yerleştirip kaplayacağım.



DOLAP İÇİ YERLEŞTİRME

İçine vazgeçemediğim kasetlerimi koydum...Yerleştirirken şöyle bir baktım da kimler yok ki...Tek kasette bitenler, sanatını arttırarak gidenler, olduğu yerde sayanlar......
 Sezen, Zerrin  su gibiler....Gencecik....Zaman hiçbirimize acımıyor.....
Ama bu kutulardan 3-5 tane daha lazım bana.Ancak yerleşebilirim.
                                                                     Sevgilerimle

29 yorum :

  1. Kumaşınızın deseni de çok güzel, renk renk filler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğenerek almıştım.Güya bu kumaştan bez meleklerime elbise dikecektim.....Hey gidi günler heyyyyy

      Sil
  2. Kutuları kumaş kaplama gerçekten güzel oluyor. Eskiden kutuları atardım ama bu yöntem ile kullanılır hale geliyor.

    Kasetleri görünce aklıma benimkiler geldi. Tabi evlendikten sonra onları yanıma almadım hala eski odanın cekmecelerinde duruyorlar.

    Simdi istediğimiz şarkıları istediğimiz zaman her yerde dinleyebiliyoruz. Ama o zamanlar öyle değildi. Hele teybin ileri sarma tuşu bozuksa sevilen şarkıyı bekleme heyecanı bambaşkaydı. Veya ona da sabır yoksa kalemle sarma.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçenlerde bir yarışmada o kalemle sarma işini sordular :)
      Anarşinin dediği gibi teknolojik hız çok fenaaaaa
      Güzel yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Ayy ay harika olmuş bayıldım:) Tamda istediğim türden kumaş,renkler vs..geçenlerde kullandığın dekoratif bantlardan baktım bugün bulamadım.Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Denizcim..Nasıl birşey istiyorsan söyle güllü çiçekli bebekli alıp buradan göndereyim sana.Sevgilerimle

      Sil
  4. Çok mu şirin olmuş bunlar? Evet çok şirin olmuş... En az gezi yazıları gibi, güzel yaptığınız başka şeylerde varmış... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teşekkür ederim Ersin ....Ehhhh seninkiler kadar olmasa da idare eder işte :)

      Sil
  5. Nasıl severim Sezen Aksuyu .... Sertaç kutular çok şeker olmuş desenlere bayıldım eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmez mi hiç...Teşekkürler Meltemcim

      Sil
  6. evet beklediğim yayın geldii diyesim var,ne güzel olmuş,:)))
    yapasım geldi,kumaşım da var,kutumda:))
    ne kadar sürede kururlar acep?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benden proje mi bekliyordun Havvacım? Zaman bulmak o kadar güç ki....Yap Havvacım yap seninkileri heyecanla bekliyorum sevgilerimle

      Sil
    2. Bu arada gece yaptım sabaha kurumuşlardı.Öptüm :)

      Sil
  7. Kutu harika olmuş, ah bu kasetler, atsan atılmaz satsan satılmaz dedikleri cinsten değil mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen gerçekten atmalara kıyamam ki.....Teşekkür ederim.

      Sil
  8. harika olmuş deseni de çok şekermiş bu güzel kutuların devamı gelir atmaya kıyamadığımız çok şeyler varken ellerine sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten devamı gelecek gibi duruyor. :) Evde ki bütün ayakkabı kutularına göz koydum....Çabuk ortaya çıkan projeleri seviyorum vesselam...Sevgilerimle

      Sil
  9. Marifette sınır yok diye buna denir :) Öyle güzel olmuş ki, rengarenk çok hoş :) Hem de çok kullanışlı, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Sinemcim beni şımartıyorsun..:)))
      Sevgilerimle

      Sil
  10. aaa kaset var mı hala saklayan aaa :) 90'lar sanırım :)

    YanıtlaSil
  11. kumaş çok tanıdık geliyor ama çıkaramadım :(
    kasetleri saklayan biri olarak tebriklerimi sunuyorum sana ve ellerine sağlık çok ama çok şeker olmuş sanduka :)
    Hayatımın albümü SEVGİLİYE orda bak daldım yine anılara 90'lar çok başkaydı ama ya :(((((((((((((((((
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaş Bursa Pazarından...Güzel yorumun için teşekkürler.Di mi 90'lar bambaşkaydı..Kaliteli işler çıkartıyorlardı.Kasetteki her şarkı dinleniyordu :)
      Sevgilerimle

      Sil
  12. Kumaş seçimine bayıldım ben rengarenk iç açıyor. Ben en son bu sene başında evdeki tüm kasetlerden vazgeçtim. kasetçalar olmayınca onları tutmanın pek bir anlamı yok... internet çağında hala eski şarkıları dinleyebiliyoruz Allahtan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hatırası var.. antika onlar... yok ben kıyamam...
      Kasetçaları da atmadım ki....Güzel yorumunuz için teşekkürler
      Sevgiler

      Sil
  13. Filli kumaş çok tatlı olmuş elinize sağlık :) ben de bloğunuzu takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma...Çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  14. Ne kadar düzgün kaplamışsınız ,kumaşlar da çok cici ben de hep yapmak istiyorum ama düzgün yapamam gibi gelıyor cesaret edemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defter kaplama konusunda başarısız sayılırdım ama bunu az hata ile yaptım. Yapıştırıcıdan dolayı herhalde...Hataları kapatıyor. Sevgiler :)

      Sil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...