4 Eylül 2014 Perşembe

AFYON'U DA ALIN SIKINTI ÇIKARTMAYIZ SÖZ!!!!!!!!!

Facebook'ta okuduğum bu yazıya bayıldım..Paylaşmak istedim.Gülelim eğlenelim....
Bende sıkıldım arkideş bu Angara'dan


"Ben sıkıldım arkideş bu memleketten, yetti gari Egemiz için demokratik özerklik mi neyii, ondan taleb ediyom. Memlekette başkan seçiyola, bizim vergileeemizlen puropaganda yapayo, Yozgatlının, Kastamonulunun, Urfalının oylarıylan başımıza geliyo, bizi yönetiyola. Yetti gari ulen!!!!!!!!!!! Hasta etmen adama. Ege’mizin gaynaklarına Kasımpaşalıların, Konyalıların, Yozgatlıların elinde mundar ettiler yıllardır. 10 sene önce Gayseri neydi şimdi ne oldu, bi bakın bakem. Bi de bunlara oy vermeyen şehirlere bak, yerinde sayıyo, bak İzmir’e. - Konya’ya gider bu zihniyet, Yozgat’a gider de, Ege’ye gitmiyor arkideş, ben özerklik istiyom. Ege’yi Egeliler yönetsin gari! Haritamız belli komşulaamız Kuzey’de Çanakkale, Güney’de Antalya, Batı’da Yunanistan, Güneydoğu’da Afyon. (Afyon’u devletimize alamayız, yoksa senelerce G.Doğu sorunuyla uğraşırı, bissürü masraf olu, hiiiiiiiç gerek yok. Zaten sözde Egeli de olsa Konyalılarla daha iyi anlaşıyor onla.)

BAŞKENTE İZMİR YAPARIZ
Turizm vaa Bodrum, Çeşme bizde, sanayi vaaa, maden ocaklamız va. Tekstilimiz var, tarımımız va, sebze meyve bizde, dağlarımızdan yağ, bağlarımızdan bal akıpduru. Liman kentimiz İzmir, yurtdışıylan ticaretimiz zaten va. Ekonomi Bakanına Bubadağlı yaptıkmıydı iyi olu. Başkente İzmir yaparız. Şaraba zaten biz üretiyoz, kendimize vergi gomayız gari, o gadar da olsun arkideş. Enerji, elektrik sıkıntımız da olmaz, güneş de var rüzgâr da alla şükür.

BAĞIMSIZ EGE PROJESİ (BEP)
Angaralıların Soma’yı çalıştırıp birileri rant etsin, birilere bizim paramızlan seçimde beleşe kömür dağıtsın deye Egeli işçilemize öldürmeye gerek yok. Avrupalı Tekirdağlı arkideşlerimizi de gapütülasyon verdik miydi, şarabımızla rakıyı takas eder, gül gibi yaşaaaa gideriz ay oğlum ya. Nufus 11 milyon, iyi. Resmi dilimiz Dengizlice. Güzeeee. İnsanımız çalışkan, aydın, hoşgörülü, moderen. AB’yi bugün başvuram yarın üyeyiz. Purojemizin adı Bağımsız Ege Projesi (BEP)" Alıntı..

                                                                         Sevgilerimle

17 yorum :

  1. Evet facebook'ta ben de görmüş çok beğenmiştim, zaten ya 2. Kurtuluş Savaşı yapacağız, ya da boyun eğmeye devam edersek batı ve doğu olarak ikiye ayrılacağız ki, o zaman sadece Ege değil, pekçok yer olarak özerklik isteyelim, mesela Ankara da ikiye ayrılsın laikler - laiklik istemeyenler...:))laikler Kızılay Çankaya, ötekiler Keçiören ve ötesi - not ne yazık ki Keçiören'de oturuyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde bence Keçiören'de ikiye ayrılır Milliyetçiler-Ilımlılar :)

      Sil
  2. Bir Egeli olarak bayılıyorum şivemize :) Bunu yazen aakideş haklı gibim accık :)
    Sevgilee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaaa haaaa evet şiveniz harika...ama Afyon'u da alın dışlamayın bizi :))))
      Şivemizde benziyoooo

      Sil
  3. bayıldım ya :)
    projeye destek vermek için sabırsızlanıyorum , zaten eşimle son yıllarda Ege'yi dilimizden , aklımızdan , hayalimizden çıkaramaz olduk. Allah izin verirse Efes'e yerleşmek istiyorum. Buralarda kızıma doğru dürüst kreş bile bulamıyorum , yer gök sübyan okulu. Yazıyı yazanı tebrik ediyorum bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah...Bizde çok seviyoruz Ege kıyılarını...Bizim favorimiz Çeşme Ilıca..İnşallah birgün o da olur. Hoşgeldiniz sevgileeeee

      Sil
  4. Çok hoş:)
    Gülümsetti akşam akşam.
    Doğruları söylemiş.
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gülümseme bazen herşeye bedel oluyor
      Teşekkürler sevgileeeeee

      Sil
  5. 😊 Biz de proceler hiç bitmezzz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herbirimizin kafasında 40 tane puroje tilkisi, yalnız hiçbirinin kuyruğu birbirine değmiyor.....Bağımsız purojeler
      Sevgileeee :)

      Sil
  6. harika bir yazı. Egeli olmakta bir ayrıcalık ne kadar orada yaşamasakta proje gerçekleşsin hemen giderim. zaten hayalim İzmir de yaşamak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hepimizde bir İzmir hayali var...Yakında hepimizi İzmir toplama kampına gönderecekleeeeee
      Sevgileeeee :)

      Sil
  7. Şimdi ben Egeli değilim ama Bolu'yu da alıverin ya. :( Olmaz mı? Çok mu uzak kaldık? :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla biraz uzak kaldınız gibi gibi.....Ankara'yı da almıyorlar. :( Biz oturp ağlayalım
      Sevgileeeee :)))))

      Sil
  8. çok yaşa emi sertaç,ben trakyadayım yani olucammm:))takasa gelirim artık:))

    YanıtlaSil
  9. İyi mizah iyi zeka ürünüymüş..bayıldım. Bu kadar güzel mi anlatılırdı yani :-))

    YanıtlaSil
  10. amerikada california ayrılıp devlet olmak istiyo. bence izmir de tek başına devlet olsun zaten :)

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...