22 Temmuz 2014 Salı

VİŞNE

VİŞNE

 Selam daha önce http://serhira.blogspot.com.tr/2014/06/kiraz.html yazımda da bahsettiğim bizim köyün vişneleri toplanmaya başlamış..

O kadar da şımarık bir meyve ki; görüyorsunuz  dallar dolu dolu...

AFYON VİŞNE
 Vişne reçelimi ve marmeladımı sağ olsun kayınvalidem yapar gönderir. Bende bol bol kompostosunu kaynatırım. Aile arasında efsaneye dönüşen  beyaz-cikolatali-visneli-kek imi sık sık yaparım. Likörünü yaparım. Ramazan Bayramından sonra size bir likör tarifi vereceğim..


VİŞNE

  Eğer sipariş vermek isterseniz bizim köylüler  gönderime başlamışlar...Tekrar iletişim numarasını yazıyorum.
Süreyya Yıldız
0 506 705 55 28
Pişman olmazsınız... sevgilerimle

3 yorum:

  1. Nasıl güzel görünüyorlar kompostosuna bayılırım ben. Hazırları hiç içemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kompostosunu çok seviyorum...Teşekkürler sevgiler

      Sil
  2. sertaç yayınını twitter ve face'ten paylaştım
    sevgiler

    YanıtlaSil

YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ....
HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER...

BU BİR MÜBADELE HİKAYESİNİN ANLATILDIĞI RADYO HİKAYESİ

KOZANA HATIRALARI......

Selam Mübadil insanların fotoğraflarıyla birlikte bir mübadele hikayesi anlatımı burada....Bakalım kimlerle ortak hikayelerimiz var?...